Om os

Vision og forretningsidé

Starten af 2020 og op til i dag, kan vi godt alle enes i, at der har været RIGTIGE store forandringer i Danmark, som har været medvirkende til at præge vores hverdage, de mennesker omkring os og ikke desto mindre os selv. Kigger vi tiden tilbage er vi kommet igennem nogle faser fra at varetage fysiske belastende jobs til en verden med højteknologi og robotter der ikke kun løser opgaver men, også aflaster fra at bære tungt. Idag sidder vi med stillinger, som kræver høj omstillingsparathed og meget hovedarbejde for at kunne fungere i det samfund vi lever i.

Tit hører vi og ser, at folk er stresset, deprimeret og overkørte fordi "alt nu bare sker for hurtigt" og at det er blevet nærmest umuligt, at sætte tid af til ens kærer, som familie og venner og en selv. Her er vi valgt og træde ind! Visionen bag Wooza er at guide det enkelte menneske mod et rigt og fredfyldt liv. Tilbage hvor det en gang var. I ro og kærlighed.

"Before you help others you must first help yourself"


Wooza i Danmark

Den 1. februar 2021, åbnede vi dørene op for Wooza I Danmark. Wooza eller med den rigtig betegnelse "Woosah" betyder ro og klarhed. Wooza tilbyder alle kunder produkter med fokus på at skabe velvære, livsenergi og ro i sindet efter en stressfyldt og tumult dag.

Vores forretningskoncept bygger hovedsageligt på aroma-terapeutiske produkter, som æteriske olier og duft diffuser. Dette har vi valgt fordi vi gang på gang har oplevet hvordan det har hjulpet mennesker omrking os med at behandle angst, depression, stress, søvnløshed og meget mere, ved brug af bl.a. æteriske olier. Læs mere om HER


Etische Regln

Problembereiche, nach denen wir haüfig gefragt werden:

• An Tieren getestet.

• Kinderarbeit in Entwicklungsländern.

• Fair Trade.

• Biologische, recycelbare und nachhaltige Produkte.


①. Testet på dyr:

Vi er passioneret omkring æteriske olier og duft diffuser, men meget mere holder vi af dyrene. Vi fordømmer enhver handling af grusomhed begået af den grund.

Ingen af vores produkter vi har på lager, er blevet testet på dyr. Det er dog, praktisk talt umuligt, for ethvert selskab at hævde at alle de grundlæggende ingredienser, der følger med produktet, aldrig* er blevet testet på dyr. Det er simpelthen umuligt at fremsætte et sådant påstand.

Hvad vi dog kan konstatere, er at vi så vidt muligt bruger naturlige, rene ingredienser og at vi kun bruger velrenommerede leverandører, der har samme principper, som os selv og som, bestræber sig på at producere, ikke-testet på dyr, produkter.


②. Børnearbejde i udviklingslande:

Vi gør altid vores bedste for at fastslå, om en virksomhed sandsynligvis bruger børnearbejde, som billig eller slavearbejde og om de styrer godt.

Selvfølgelig er der i disse dage ingen eksportvirksomheder, som Indien eller fjernøsten der vil indrømme det. Så det er vigtigt med en vis sund fornuft og en næse at have for sådan nogle ting. Den bevidste og systematiske anvendelse af børnearbejde er unødvendig og efter vores mening handling af ren grådighed.


③. Fair Trade:

Vores leverandører bruger op til 6 måneder om året på at rejse til Indien, Nepal og Kina for at søge nye produktlinjer. Landene bliver ikke kun besøgt kun for at gøre aftaler, men også for selv at se, hvor godt personale og underleverandører behandles.

Den måde det fungerer i Indien, er, at varer til eksport prissættes højere end varer til hjemmemarkedssalg (i Indien) - hvilket betyder, at eksporterende virksomheder skal kunne give bedre betingelser og betale for deres personale. Det er vi glade for og at vi forudsat kan se fordelene. Det er vores version af Fair Trade.


④. Økologiske, genanvendelig og bæredygtig produkter:

Vores Leverandør har en bred vifte af produkter, så det ville være umuligt for dem at kunne have økologiske og genanvendelige produkter, men de giver altid mere værdi til disse, når det kommer til introduktion af nye produkter. De søger altid, som et minimum, at råvarer er bæredygtige.